Friday, August 28, 2009

Berakhir kisah seorang pejuang

Berakhirlah ksiah seorang pejuang..

Bermula dengan memperjuangkan hak sekelompok yang mahu keadilan ditegakkan maka insan malang ini menggalas tanggungjawab tanpa memikirkan kesan pada diri sendiri. Insan malang ini sering di persalahkan kerana insan ini tidak tahu ingin melawan hanya tahu mendiamkan diri. Insan ini terus berjuang, sesudah sampai kemuncak, sekelompok ini telah mula berkata-kata dengan sinis kerana kesan dari perjuangan insan malang itu terkena tempias kepada mereka, sekelompok ini mula menyalahkan insan malang ini atas sebab tertentu. Selain itu insan malang ini telah dilanda ombak perjuangan kelompok yang di kendong oleh insan ini untuk berjuang bersama-sama dalam memertabatkan apa yang dipegang sekarang.

Insan ini mula mendiamkan diri dan hanya menunggu hari kemuliaan umat islam tiba dan terus menghapuskan segala memori silam dalam perjuangan beliau.

Insan ini tidak ada upaya untuk melawan arus kerana arus itu terlalu kuat dan hanya mampu berdoa kepada yang ESA supaya dapat melawan arus dengan hanya mendiamkan diri.

Selepas dari har kemuliaan umat islam, insan malang ini akan meletakkan perjuangan beliau di penghujung noktah.

0 comments:

Template by : kendhin x-template.blogspot.com